Posiadanie własnej strony internetowej, bez względu na to, jaką treść promuje, przy tak silnej konkurencji, to zbyt mało, by móc cieszyć się rozpoznawalnością i wzrostem liczby nowych klientów. Wiele zależy…
Relinkowanie – ważna część działań SEO. Wyjaśniamy, czym ono jest i dlaczego warto pozyskiwać linki zewnętrzne od konkurencyjnych stron!
Na czym polega linkowanie strony? Dlaczego warto wdrożyć link building i linkowanie wewnętrzne? Wyjaśniamy, jakie korzyści przyniosą te działania i jak mogą podnieść Twoją pozycję w wyszukiwarce.
Pojęcie „wizytówka NAP” może brzmieć nieco tajemniczo, wyjaśnienie tego terminu jest jednak bardzo proste. NAP jest skrótem od angielskiego „name, address, phone’’, czyli „nazwa, adres, numer telefonu”. Wyjaśniamy, czym dokładnie są takie wizytówki i dlaczego są ważne dla pozycjonowania SEO.
Pozycjonowanie lokalne strony ma na celu zwiększenie jej widoczności w konkretnym regionie czy mieście. Możliwość przeprowadzenia działań SEO w ograniczonym obszarze automatycznie zmniejsza koszty promowania strony w sieci. Potencjalnym klientom zaś umożliwia szybkie i proste odnalezienie oczekiwanej usługi lub firmy.