Nasi partnerzy




EFEKTY PRACY NASZGO ZESPOŁU
Poniżej przedstawiamy szczegółowe zestawienie naszych rezultatów. Analizy z najlepszych narzędzi SEO - Ahrefs i SemRush.




Sqeaky.pl – Case Study #1 Kontrola Efektów – 31.03.2022

Branża

Czas

Budżet

Wzrost widoczności

Wzrost ruchu
Podjęte działania

Optymalizacja

Content Marketing
Projekt z branży zoologicznej - sklep. Przedstawiamy ciekawy "case study", obrazuję jak dużą wartość ma odpowiednio stworzona strategia SEO, content marketing a także optymalizacja. Oparliśmy pozycjonowanie o słowa kluczowe typu long tail, przygotowanie odpowiednich treści przystosowanych do zasad SEO. Każda zakładka otrzymała Meta Title, Meta Description, atrybuty alt przy zdjęciach a także odpowiednią hierarchię H1, H2, H3. Cały budżet został przeznaczony na działania na stronie. Rozpoczynamy linkowanie (dotychczas strona nie otrzymywała linków) - jesteśmy pełni optymizmu 🙂



Sqeaky.pl – Case Study #1 Kontrola Efektów – 04.07.2022

Po 3 miesiącach sklep zaliczył ogromny progres z minimalnym nakładem pracy - dodaliśmy 2-3 linki a także zadbaliśmy o odpowiedni content marketing. Przełożyło się to także na wzrost sprzedaży. Mamy nadzieję, że pozycję w najbliższym czasie wkroczą do TOP 1-3 co przełoży się na kolejne wzrost ruchu 🙂 W planach mamy wykonanie większej ilości mocnych linków oraz regularne prowadzenie bloga firmowego.
Sqeaky.pl – Kontrola Efektów – 22.11.2022


Przez kolejny okres czasu na stronie były prowadzone regularne aktualizacje a także strona otrzymała mały pakiet linków. Pomimo bardzo małego zakresu prac - strona "idzie w górę" 🙂
Case Study #2 Kontrola Efektów – 31.03.2022

Branża

Czas

Budżet

Wzrost widoczności

Wzrost ruchu
Podjęte działania

Optymalizacja

Content Marketing

Linkowanie
Bardzo trudna branża jaką są Finanse/Kredyty, jednak jak widać przy systematycznej pracy dobre efekty są do osiągnięcia. Od początku prowadzimy stronę, dostarczyliśmy Content a także opracowaliśmy strategię SEO. Kolejny krok to dostarczenie silnych linków - skupiamy się na artykułach sponsorowanych a także na relinkowaniu i linkach tematycznych - dla dywersyfikacji profilu linków. Dodatkowym działaniem w tym przypadku jest prowadzenie bloga - regularne dostarczanie treści na stronę. Działamy dalej!


Case Study #2 Kontrola Efektów – 07.04.2022

Linkowanie strony odbyło się tylko z najlepszych źródeł tj. artykuły sponsorowane. Osiągnęliśmy spore postępy - wzrost ruchu o około 1000 a także pojawiły się nowe słowa kluczowe w ilości około 400. W planach mamy nadal bezpieczne linkowanie - miesięcznie jest to kilka linków, ale stawiamy tutaj na jakość - czasami 1 link jest lepszy niż 100 🙂